klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, January 22, 2010

bugger!!!!bekpes dan dinner putera2pu3 ku

salam semua......
bugger!!!bugger!!!....korang suke x????ank2 ieta memang suke sangat bugger ni....dinner semlm ngan bugger....bekpes td ngan bugger......kira klu leh tu ari2 nk makan bugger je.....tuk abg long msti la bugger eggs.....dia boleh makan 2 biji sekali tau[kuatnya makan].....tp tu la nk bg tp2 ari takut lak...mana la tau....korang rsa2 elok x klu makan bugger tp2 ari???????kongsi la ckit pendapat korang suma...................ok lah no korang layan je lah karenah baby dan abg ngah makan ye[pic abg long x dak..cozz dia gi surau]


homemade bugger......roti &daging tu beli la.....cuma lik masak kt umah je....tu kena kira homemade gak kan......

5 comments:

eynda said...

Comelnyer tengok diaorg pegang burger tu...nampak burger besar dari diaorg hehe...

zihasworld said...

hmm nampak sedap..besar plak tuh..
nak jugak! he3

cikTi said...

mkanan fveret cikti mmg bger,.
kalo blh ari2 nk mkn bger..

comel2 ank akak,.,
mcm mak dia jgk ke,.,

kakchik said...

wah... besarnya burger banding dgn saiz 2 budak comel tu. kakchik malam tadi makan juga separuh burger, selalunya kalau sebiji memang tak habis.

p/s: takde nang yg aktif utk kakchik klik

profnotetree said...

wah sedapnya tgok buger tu.. huhu