klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, January 6, 2010

ridunyeeee kt korang semua.....

salam cayang dan salam rindu tuk kawan2 semua.............muah..muah..muah
adus nape tah masuk je kethn baru...mood rajin x singgah langsung la kt umah ieta ni....terus je....padahal awai2 lg ieta dah letak tanda stop dah......ni pun br je singgah jap td....tu yg terajin tu...tp br ckit je.......korang semua pa habaq??????ieta sefamily habaq baik.......kepada kawan2 yg sudi singgah tu ...makaceh ye...alhamdulilah sesi persekolahan ank2 dah pun tersettle semuanya.....lega la ckit....ok lah no...kita sambung sok lak no....dah ngantok la.....layan je lah pu3 ku bertudung no.......ada sesapa nk wat menantu x???????....boleh isi borang key....gambaq pu3 ku di thn baru......






9 comments:

LOVE2COOK said...

Hi KakIeta!!! Wow ur daughter is very cute la! ;)

indahhouse said...

Salam kak ieta,
Ala lala, mak cik takde anak bujang la. kalu tak, bole wat menantu nih!

zarin said...

eh eh comel comelnya kanak kanak ini bila bertudung ..:)

Watierman said...

Salam Ieta....wah...dah promo...nanti jenuh tepis kot...tak pun jenuh pasang pagar letrik...susah oo nak jaga anak dara sorang!!!
Cam dalam komen balas hari tu la...kalau nak di padankan dengan Along yang dah menjangkau 20 tahun tu....nanti jadi Tok Ti & Tok K lak!!!

Lyana bukan dah dok chup dah ka???

Heeee winduuuu Ieta juga!!!

PUTERA2PUTERI said...

hi love......
thanks love....x mau wat menan tu ke??????

PUTERA2PUTERI said...

salam nur......
la x de ank bujang ka.....melepas la no....

PUTERA2PUTERI said...

salam zarin......
makaceh ye zarin....alhamdulilah anugerah yg x terhingga kan....

PUTERA2PUTERI said...

salam akak.......
hehehehe sesaje je wat promo awai thn....betoi tu no...la ni kecik lg x pa la wat promot pun...bila besau nnti simpan lam umah diam2 lak la...hehehe
ok la akak..tokti dan tok k ok pun...hehehe oppp lyana x chop lg la.....ieta je chop ank dara dia......

mamawana said...

ala...tomeinyer daughter ni....