klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, January 14, 2010

menu lunch td la....ayam bakar blackpaper mayonis....

salam kawan2.....
N3 ni lunch td tau...hehehehe...mlm br leh wat N3 no..pa la ieta ni...bizi sangat ke siang td!!!!!!!ha siang td memang bizi teramat sangat.....pg2 td aku ada projek ckit ngan CIKMIN...projek baek punyaaaaaaaa.....apa!!!! projek ????? ha tunggu esok la no......mlm ni cite len la.....pas settle je projek tu......ieta settle suma keja umah,,,,,tengah ari lak....melipat kain bj yg agak sama tinggi ngan bukit ...klu lmbat ckit..maka jdnya segunung lak......,rehat jap...ponat la.....pas tu sambung lik keja yg terbengkalai tu.......sampai la pas asar...ieta keluaq p cari kasut sukan abg long kt lunas......plan tu nk singgah umah my best prend ieta la.....apa dia!!!!!!! sapa ???????ooooo LYANA la.....tp memandangkan hubby dia keja...maka plan pun dibatalkan.....tp kira jodoh kami tetap ada la...hehehehe akhirnya kami berjumpa kt pasar malam kulim......betoi kata org...klu dah jodoh tu x kemana kan!!!!!!!!!hehehehehe...ya allah ...apa yg ieta dok melalut memalam ni......oppp bebalik pada tajuk nuuuu...2@3 ari lepas dok nengok kt umah kawan2 menu ayam bakaq bermayonis ni...teliuq tu tok sah dok kata la....meleleh kt keybord lg....ari ni ieta pun wat la....resepi ni ieta ambik kt umah ROS lg la.....ampun ye ros....kak ieta gi umah ros td..silent2 je....kan pa takut kacau ros lak..tu yg kak ieta p secara silent tu....halalkan lah resepi yg kak ieta cedok tu no......ok lah no...ponat la...panjang gak celotehnya mlm ni no.......

yg ni menu sampingan je......ari tu bila ieta buka blog KAK WATIE....abg ngah nengok sama....jd ari ni sebelom gi sek...dia siap pesan lg......"IBU BUAT AIS MASIA NO..."eehhh ada sesapa nk beli??????hehehehehe....1 =2kupang....

yg ni dah siap lam esbox dah......dan la ank2 lik makan kan.....

2 comments:

zarin said...

ish macam macam ada kat umah ieta ni ye...tu yg suka mai tu :D

PUTERA2PUTERI said...

zarin...
alah yg simple2 je la zarin...ha mai la selalu tau....