klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, January 21, 2010

menu lunch td looooo

salam dan selamat petang......
wah br leh nk wat N3 lunch td ...tenet ni slow bangat la.....ni pun nk abis N3 ni pun berejam gak la.......menu lunch td simple je tau...kari ikan[mmmm lp dah la ikan pa]ayam goreng serai dan tumis ayaq bayam dan su"un.......alamak geramnya kt tenet ni......ok lah korang layan la dulu apa yg ada no...waaaa nk cauuuuuu

gulai ikan?????bersama berendi

ayam goreng serai....

tumis ayaq bayam dan su"un...

5 comments:

LyanaSyaZam said...

YUHUUU...LYANA MAI NI NUFF TI DO LAK...NK ANTAQ KEK PISANG LA...

F I F A said...

ayam goreng~!

blogresipi.com said...

Sedapnye ada ayam goreng dengan kari ikan tue... mau menambah tak ingat ni kalau dapat :D

Mama Mya said...

wah sedapnya :)

klik exabytes :)

watie
www.quefamili.com

Nida said...

Sayur bayam tu macam perencah kepada udang pulak... sebab nampak udang lebih banyak dari bayam..hehe