klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, January 28, 2010

menu lunch...ala kandaq.....

salam kawan2 semua......
lama gak no ieta x wat N masakakan...cianla kt kawan yg dok singgah tu...dok nengok mee kuah yg dah basi tu.....
kali ni menu lunch ieta ank beranak adalah yg kt bawah tu....oppp semua tu bukan ieta yg masak tau....kali ni ieta gi tolong org melayu niaga..hehehehe..jangan dok ingat nasi kandaq kalu ...mmmm.....msti mamak peauw[pekat] punya....oppp korang silap la....org melayu kita pun dah ada yg pandai masak masakkan yg setanding mamak punya tau....kira klu kt simpang 4 ni[tempat ieta la ni]ada
3@4 restoran ala2 nasi kandaq gitu ....mungkin ada lg kot.....tp wat masa ni yg ni je la ieta tau...menu ni klu kami gi.....msti x pernah miss punya...x tau la...padahal macam2 jenis lauk-pauk yg sedap2 disajikan....tp yg ni jo bokonan ditokek deen...nk buet can no kan....hehehhe..[botoi ko cakap nogori ni]ok lah....perut pun dok berdangdut sakan dah ni.......jom makan.....
menu yg wajib dibeli apabila ke restoren nasi kandaq

ayam masak merah kandaq
sotong kandaq
mmm yg ni lak..apa ye?????siput pa tah????hehehehe yg ni ieta sorang je yg makan...boss n ank x reti nk makan....

10 comments:

Mohd Fahmi bin Hussain said...

sedapppnyerrr!

Nida said...

Cantiknya warna masakan tu semua.. berkilat-kilat :)

ibuayu said...

macamana nak masak sotong kandaq ye...semuanya menyelerakan

LyanaSyaZam said...

wah...sedapnyer dish depa ari ni...tadi ayah lyana mai bawa nasi ayam utk lyana ngan ank2 tp la ni dah lik dah

eynda said...

Wow!! Dah lama tak makan nasi lauk kandaq....lepas habis contest 99htn ni nak pi makan la :-D

AZIAN said...

Hai nampaknya kena terjah Restoran pelita yg baru buka kat Puchong ni...pekena nasi kandaq...

Watierman, rmanbkr said...

Salam Ieta..tiupkan api kerajinan mu pada Akak yang kemalasan sikit ni!!

Huhu....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

laa...terliur betul..

kat dengan tempat gheja saya ada orang juai nasi kandaq tp utk bekfes... memang shedap...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...
This comment has been removed by the author.
PUTERA2PUTERI said...

ieta to semua.....
makaceh ye cozz sudi megkomen kt cni.....