klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, January 10, 2010

pu3 ayu again......

salam dan selamat malam semua kawan2...........
alamak mlm br leh wat N3 minum petang td no.......petang td ieta ada undangan besday party jiran dekat umah.....tu yg mlm br leh wat N3 tu....x pa kan!!!!!petang td ieta wat lagi la pu3 ayu....atas permintaan abg long yg nk makan .....maka ieta pun wat la lg.....abg long suka sangat kue ni........tp dia kata ......ibu buat kat abg yg x dak nyoq tau.......yg ada nyoq x sedap...yg x dak sedap......ieta pun wat la 2 versi...kali ni masih lg resepi kak ita[rossitam]makaceh ye akak......macam2 kan pesyen bebudak zaman la ni.....lantak la cam na pun kan...yg penting permintaan ank2 .....kena la turut.....ok lah no..ieta nk gi nengok AJL lak no.............ehhh korang agak2 sapa ye JUARA LAGU tahun ni?????????????????
tu dia......menara pu3 ayu ku...heheheh...jaga2 kang runtuh lak......
yg ni versi baring2.......ok x??????
ha yang ni versi baru tuk abg long...versi kosong je......



6 comments:

blogresipi.com said...

Salam Kak Ieta,
Sedap nye kuih puteri ayu nie.. kite suka gak makan...

idayusof. said...

Suka makan kuih tuh...
Bak mai sepiring.Ada lagi ka......

Watierman said...

Salam Ieta...akak tak pernah wat puteri ayu...nak seketoi...aelalu buat apam gula melaka jer...hehe!

PUTERA2PUTERI said...

salam ijan.....
oooo ijan suke gak ke...meh la masuk....kita makan sama2 no....

PUTERA2PUTERI said...

salam kak ida.....
wah akak pun suke gak ke...ok nnti ieta gi antaq no...tunggu tau....

PUTERA2PUTERI said...

salam akak watie.....
ya ka....meh la rasa pui3 ayu ieta...tp x le sesedap sifu2 kita tu....jemput la rasa