klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, January 15, 2010

jom pakat2 klik kt ciknuffnang ye.....


salam dan selamat pagi semua kawan2 yg sudi bertandang tu........
jemput la masuk...tp jangan lp klik la kat NUFFNANG tu sama ye......ok seperti yg dijanjikan masa N3 semalam kan....ha ni le projek ieta ngan cikmin tu...betoi x projek baek punyaaaaaaaaa.....kemarin dengan rasminya PUTERA2PUTERI telah rasminya menjadi warga NUFFNANG.....alhamdulilah berkat sabaq CIKMIN mengajaq ieta.....kira 100% la cikmin yg tolong....makaceh bebanyak ye CIKMIN.........kepada kawan2 tu sudi2kan lah mengKLIK kt cik NUFF tu no......

6 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ieta....mai pagi2 ni klik2 nuff....saya pun baru joint nuff ni.....

Jieda said...

ieta skang ni dah ada nuffnang ye..maknanya kita dah boleh bertukar-tukar klik.nanti jangan lupa datang klik kat rumah jieda pulak ye..

indahhouse said...

salam kak ieta,
wah! skarang kak dah jadi nuffnanger, ya. tahniah2. :)

eQuRlz said...

mai klik2 kt blog saye jgk yer akak.. :-)

PUTERA2PUTERI said...

ieta 2 semua.....
ok kawan2 pas ni kita lek la berkli2 lak no..tunggu kunjungan ieta tau.......

idayusof. said...

Akak pun nak klik kat Nuff tu....