klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, January 7, 2010

mini pizza simple dan mini sosej

salam dan selamat pagi kawan semua........
meh la ramai2 kita bekpes mini pizza dan mini sosej ni.......tp dah sejuk la.....ieta meroti semlm lg...tp malas nk wat N3.....atas permintaan ank2 la ni...depa kata nk makan pizza...jd pizza ni je la yg ieta boleh wat......nk wat yg cam chef2 kt myr tu x pandai ....resepi ni dari yani[myr]sedap sangat.....makaceh ye yani.....jom makan......

abg ngah tukang menghiasnya ngan soso dan mayonis....boleh la kan.....janji leh masuk perut kan......


yg ni baby punya.....ha yg ni br le ieta yg deco...tp sos xbubuh la ......baby x leh makan......adasssssss katanya....siap nganga mulut lg....

percubaan abg ngah yg ke2.......dia kata nk wat cam ibu......ok x??????.

9 comments:

Watierman said...

Salam Ieta...masakan Ibu yang paling best tak ada tandingan dengan Pizza Hut ka, Dominoes ka...Shaky's ka....hrmmm...nak meroti pun dah malas...naape erk???

indahhouse said...

Salam kak ieta,
Hihi. suka tengok deco anak-anak. Sonok kn, wat projek cooking ngan anak-anak... :)

zarin said...

ni tk buleh jadi ni...mlm ni kena wat pizza gak nih...terliur dah hahaha..

treatntrick said...

Salam Ieta..kak dtg nak makan mini pizza tu boleh?

http://treatntrick.blogspot.com

PUTERA2PUTERI said...

salam akak...
betoi tu ayaq tangan ibu mana ada tandinganya kan.....x leh lawan chef2 yg ternama kan....tp tu la klu yg ibu wat tu x le sesedap chef ternama tu lak la....pa pun yg penting ank2 suke kan.....

PUTERA2PUTERI said...

salam nur.....
seronok tu memang seronok..tp tu la kacau lebih banyak dari tolong....tp tu la permulaan nk bg ank2 nk tolong kita kan....biaq x cantik yg penting ank2 suke yg tu dia yg buat....

PUTERA2PUTERI said...

zarin....
meh la masuk rasa kt cni dulu...tp x le sesedap yg dok jual tu...wat la no...nnti ieta gi rasa kt umah zarin lak.....

PUTERA2PUTERI said...

salam akak....
ehhh akak ni ieta nk panggil nama pe ye....
oooo jemput la masuk akak....meh la rasa ok ke x.....pas tu leh la tapau.....

mamawana said...

sedapnyer...... bak mai sini skit