klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, January 12, 2010

mee kuah simple je malam ni......

salam dan selamat malam kawan2 semua.......
maap le sesapa yg dok tanya menu pa ari ni????ari ni ieta masak simple je...x yah cite le masak pa no....jd malam ni lak boss nk makan mee kuah.....tengok lam esbox yg ada sawi n kobis je.....jalan je la boss kata....maka jd lah mee kuah simple......sesapa yg nk rasa tu[ada ke yg nk rasa tu]jemput le...tp ieta nk abaq siap2 tau...x le sesedap yg korang masak tu tau...ieta ni x bapa nk pandai ckit bab masak2 ni....la ni pun masih la proses pembelajaran lg tau......ok lah.....selamat melayan mee kuah tu no....


ha...ieta dah bubuh siap2 2 mangkok.....jemput le sesapa yg x makan lg ari ni.....


4 comments:

Watierman said...

Alahai...rezeki jgn ditolak Dik ooi....!

annie said...

Salam blogger.

Mee kuah is my favourite, tak kiralah apa namanya, asalkan berkuah, memang menjadi pilihan utama (kecuali mee kari - kureng sikit)..

Moga sudi menjadi sahabat 'maya' saya..t/kasih

PUTERA2PUTERI said...

salam kak watie....
ha cam tu la.....meh la masuk akak cayang....jemput le rasanya.....

PUTERA2PUTERI said...

salam kak annie....
la peberet akak ke...jemput la masuk dan makan ye......