klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Saturday, November 14, 2009

bunga merah peberetku....

salam dipetang sabtu semua.......
alhamdulilah ari ni kt tempat aku ujan je......kan pa...klu ujan ni sejuk la ckit kan.....kepada tetamu yg sudi singgah tu ..makaceh yg x terhingga...korang kena layan bubuq yg dah basi tu.....nk wat cam na...penghuni malassssssssss sangat...
tp ari ni masih jugak x nenpek menu lunch.....oopppp jangan kata dapoq x berasap lak.....dapoq beroperasi cam biasa.....coma nak wat N3 tu je yg mlassss....tp ari ni aku nk gantung sejambak munga peberet aku yg merah lg menyala gitu.....munga tu pemberian dari kak atie yg dok di perak nuuuuuuuu...makaceh bebanyak ye akak.....ieta pun bukan pandai sangat sai blogger ni...ieta pun masih br lg...yg mana ieta tau tu leh la kita kongsi2 bersama.....pa pun nice your blog.....ok lah....cukup la tuk ari ni...

3 comments:

allkmurni said...

k.ieta...apesal sedih lak lagu nihh...huhuhu
sentimentel sbb munge merah tu kee??

PUTERA2PUTERI said...

allkmurni.....
sedai ke...ok nnti kakieta tuko lagu yg happy ckit no......

LyanaSyaZam said...

jelousnyer nengok ieta dapat munger...lyana nak gak...