klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, November 3, 2009

gulai ikan talang wif nenas.........

salam semua dan berjumpa lg no.....
menu tuk ari ni simple je la....gulai ikan talang ngan nenas.....wah bertemakan nenas la pulak...kan pa lebih yg marin punya...nk simpan lama2 kang masam lak....lgpun gulai ni peberet abg long.....alhamdulilah.....selera sekepala la katakan........layan je lah no....


8 comments:

Watierman said...

Wah gulai ikan talang wif nanas pulak dah....Ieta tumis darat ke?...sedap ooo

PUTERA2PUTERI said...

ya akak....nape akak pun suke gak ke....klu suke nk antaq kt umah akak....

indahhouse said...

Salam kak ieta,
cedapnya ikan talang. lama da tak makan ikan masin nih! saya bawa kue bakar ni, nak tukar gulai ikan talang ada lg tak, kak? hehe

blogresipi said...

Ade gulai ikan dengan nenas ni makin laju saya makan nasik ni kak... dah la selalu memang laju je...hehehe

Kamsiah said...

my peberet tu...

PUTERA2PUTERI said...

salam nur.....
ok meh kita tukaq....mmm x sabaq nya nk makan...pekena ngan ayaq nescafe msti sodap ni....

PUTERA2PUTERI said...

salam ijan....
wah sama la kita no...akak pantang ckit la..heheheh pantang jumpa daaaaaaaaa...

PUTERA2PUTERI said...

salam kamsiah.....
suke gak ke...nnti leh la join ieta makan no...insyaallah.....ha bg la no ....senang ckit...