klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, November 1, 2009

SALAM CERIA SEMUA....


ASSALAMUALAIKUM.............................

selamat berhari minggu kepada semua kawan2 yg tengah bercoti sakan tu......yg sedang bercoti tu selamat bercoti....yg bercoti kt umah cam aku pun selamat bercoti gak......tp jangan la coti korang sama cam aku gak......aku ni coti coz VITAMIN R x singgah langsung kt umah aku......padahal aku dah letak lampu merah kt depan umah dah......tp dia terus gak.....x pa la...len kali dia mai kot.....[TO KAK WATIE..THANKS AKAK TULUN PEBETULKAN YG SALAH]

sebenaqnya....bukan ada apa pun ..saja je...pagi ni TERASA nk coletoh lak kt korang suma.....celoteh kosong je la....sesambil dok tulun minah jepun ni dok wat keje...sesambil dok belek2 blog kawan2....sesambil dok jamu mata kt blog kawan2...sesambil......sesambil....sesambil.....eeeeeeeeee banyaknya sesambil tu...bila la ok ni......

jutaan terima kasih kepada kawan2 yg sudi singgah wapun aku dok hidang ROTI ARAB yg dah basi tu.....DAN wapun korang masuk x dapat jamu mata dan perut ngan menu2 harianku yg x seberapa tu.....TETAP korang support aku gak....makaceh bebanyak no.....aku harap PERSAHABATAN kita akan di berkati oleh NYA....Amin........

3 comments:

Watierman said...

Ieta..moga doa Ieta dimakbulkannya AMIN!

Love2cook Malaysia said...

KakIeta, haiiii!! Wish U a great Sunday too! ;)

Susah nak masuk umah Love ker? Akaknya Javascript ada turned on tak? Coz Love ada smileys kat posting Love, that will take a little time to load...tapi kejap jer. U may able to view my blog after the loading. Sorry for the inconvenience ye kak! ;) Anyways, tenkiu for still coming over!

Cantik umah baru akak nih!!! :)

~~**ieta azri**~~ said...

insyaallah akak...doakan2 lah selalu no...



hi love....
ya ka...tapi betoi la...akak p tp lom masuk lg...last br masuk..boleh la....makaceh ye love...