klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, November 17, 2009

daging dan ayam lg la..hehehehe

assalamualaikum semua.........
pa habaq kawan2 ari ni...ya la cuaca x menentu no...klu ari ujan noonstop langsung....
klu panas lak terik seteriknya ......jd temperature pun sat naik...sat turun....pa pun aku bersyukur sesangat la coz umah aku x la d landa banjir teruk.......
cian lak no kt sedara2 kita yg sedang d landa banjir ...menumpang lak kt sek@dewan......harta benda semua rosak........yg paling takut sangat...ya la klu banjir ni penyakit mudah je singgah.....cam kt pantai timur nuuuu leh kata tp2 thn msti kena banjir punya.....sabo je lah no.....sama gak ngan negeri kelahiranku.....terutama daerah kubang pasu......la kt sana pun kena gak...iiihhh ciannya no.....tp alhamdulilah la coz umah mak dan mil x kena langsung........pa pun semua tu....LUMRAH ALAM.....mau ke x mau ke kena terima seadanya..........wah panjang lak mukadimah aku ari ni no............
bebalik kepada menu lunch ari ni...masih berkonsepkan simple mample je la......ari ni aku wat daging rebus cicah ayaq asam,ayam goreng serai dan sayoq je......ayam tu boss kata kali ni goreng kecik2 ckit...tu yg jd cam tu......kan pa nk ratah senang kan.....ok lah jom layan......




3 comments:

Liyana said...

terus lapar tengok gambar2 itu

Watierman said...

oookay Ieta Akak angkat pinggan daging tu bali dulu yer..hehehe..I like it very much...lalalalla!

eynda said...

Daging rebus cicah ayaq asam tu feveret eynda & hubby.... :-)