klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, November 2, 2009

jom pekena nasi tomato.............


assalamualaikum semua dan selamat malam.......

alhamdulilah....setelah sekian lama aku x memperlihatkan menu harian ku yg x seberapa ni......akhirnya [R]yg di tunggu2 selama ni singgah gak kt umah aku ...wapun aku x bapa nk layan dengan kehadiranya....tp aku akur dengan kehadiranya......WAH..WAH..WAH..dah mimpi ke budak ni no.....ayat semacan je kan....korang layan je la.....ok sebelom tu aku nk mintak maap no coz N3 ni sepatutnya aku expose disiang hari ..ya la menu lunch ari ni kan....tp dah jd menu dinner lak...sama gak kan..menu lunch terus bersambung ke menu dinner sekali.....menu ari ni nasi tomato...dan gandinganya yg paling debest[best kt family aku le] ialah ayam masak merah, acar timun dah papadom....tp leh kerana papadom dah abis...jd aku guna kopok ikan je la.....sedap gak la....

eehhh mlm br leh nenpek no.....tu la atas sebab yg x dapat dielakan maka N3 ni ter...paksa di siarkan di sebelah mlm.....jd layan jelah noooooooo

3 comments:

Watierman said...

Nasi Tomato satu...nak acar timun dengan kopok banyak2...lauk ayam tak yah la kot....ada jugak makluk cam ni..hihihi!

Ni ...promosi nak juai kek kukuih RM22 sebiji mahai dak?

PUTERA2PUTERI said...

ok siap.........eehh x mahai la...sedap n gebus gitu klu 22 hinggt tu berbaloi-baloi...

indahhouse said...

Salam kak ieta,
nampak nasi tomato ni.. tak pe la yg siang kemarin. ada lg tak, kak? hehe