klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, November 10, 2009

dinner to night..........wah..

selamat malam kawan2.........
ha ni le dinner kami mlm ni...karipap sardin dan karipap ikan bilis.....karipap tu aku wat ptg td..tp mlm br goreng...kan pa klu aku goreng wat minum petang .....ank2 dah x makan nasi la mlm ni........lgpun boss keja pg...koi 7 br sampai umah...jd aku goreng mlm je la...kira suma leh makan....memula tu aku wat karipap sardin je....tp inti sardin x cukup lak....oleh kerana ari ni aku wat sambal tumis ikan....jd aku pun ambik kuah ikan dan ikan bilis ....masak sat bg ikan ngan kuah sebati dan kering ckit.....maka terjadilah karipap ikan bilis..........oppp lp lak kentang goreng tu tuk baby.......tp baby x mau la pulak...dia pulun karipap...jd habuan aku ngan boss je la......pekena ngan ayaq milo panas..kena lak ujan tengah lebat......mmmm x sedaq pun...la dah abissssssssss ke..hihihi...layan je.................

*korang jangan dok gelak pulak nengok karipap aku tu....hudoh je upa dia.....tp rasa dia ranggup dan sedap wooooooooooooo[ha masuk bakul angkat sendiri lo]...aku bukan pandai pun nk klim karipap ni...dok tengah belajaq lg la......*[tengah berguru ngan kak watie ni]



5 comments:

E-na Zarina said...

E-na dok cari mana gambar karipap nya? apsal x kuar pn kt skrin ni?

LyanaSyaZam said...

ada kagi x karipap sardin.nak jugak nak makan dng nescafe panas ni....

indahhouse said...

Salam kak,
comei dah tu karipapnya... saya tingin nak fries tu. lama tak makan. hihi

Watierman said...

Wah....yo yo oo jadi tok guru....sila ke gua 7 beradik...untuk pertapaan selanjutnya!!!

Bawa Dak Lyana tu sekali...senang ajarq kembarq 2 beradik sekali gus!!!keh..keh..keh!

dah jadilah tu..asalkan tak terbuka klim tu!!!

Buat selalu...mesti ada improvement!

PUTERA2PUTERI said...

e-na zarina...sowi la no...td terlp nK nenpek la.....jangan marah tau.....


lyana.....
ada lg tp yg frozen la...balik goreng sendiri no...


salam nur....
comey ke!!!! akak x puas ati lg la....lg x secantik kak watie punya lg tu la x puas...hihihhi..nk ke..ok nnti akak gi antaq no



kak watie.........
wah akak takutnyaaaaaaaa nk ke gunung lak...ok ieta akan bawak twins ieta sama no....ada yg terbuka gak la akak...tp ckit je la...abg long kata :::ibu buat x cantik la;;;;;;..ms dok wat latihan ngan plastesin tu ok je...tp bila wat ngan doh x jd lak...eee geram gak la.....jd ...TUNJUK AJAR KU SIFU....