klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, November 6, 2009

siakap masak sos je.......

salam di petang jumaat la pulak no.....
menu ni tuk lunch td...tp petang br leh nk N3....kan pa ari ni ari jumaat kan..jd agak bizi dari ari2 biasa la...menu ari ni simple sesimplenya...ha yg tu la menu lunch ari ni......siakap masam manis dan sayoq.....ikan tu nk kata s&s pun idak la.....coz simple je kan....ya la kt umah ni klu bahan atas yg banyak tu kan ada org nk makan pun....ank2 cuma makan ikannya je ...jd dr membazir lebih baik wat yg simple2 je......layan je lah no......malasssssssssss la nk berceloteh ................

6 comments:

LOVE said...

Alamak, Love suka sgt Siakap...tapi tak pandai msk sendiri. Orang masak, Love makan jer! hehehe ;)

blogresipi said...

Cantiknye mangkuk ikan tue kak... munge baru kat header tu pun sangat cantik ler.. :)

Watierman said...

Ieta..akak malas nak masak hari ni..nak makan kat sini boleh tak?

PUTERA2PUTERI said...

hai love....
oooo ya ka..klu cam tu meh la makan ktcni je la .....hihihihi

PUTERA2PUTERI said...

salam ijan....
tima kaseh ye jan...tp suma tu bukan ori la..hihihih ciplak je...

PUTERA2PUTERI said...

salam akak...
ok la tu akak...meh la masuk..kita lunch sama2...moh cepat no