klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, November 5, 2009

char koay teow penang mali......

salam dan berjumpa lg no......
wah marin br x N3 dah rasa cam lm lak....hihihihi...menu ari cam biasa gak...yg simple2 je la.........sop ayam dan ikan goreng je la....hhihihi malasnyaaaa kan.....kan pa coz aku nk goreng cha ku tew lak,,,,,,,,,, tu yg masak simple2 je tu....tu pun tuk abg long yg x bapa suka akan kutew tu......yg len jalan..................kutew tu br je masak...panazzzzzzzzzz lg......semlm aku dok sms ngan lyana ...dia kata dia ada beli kuah tuk cha ku tew ms dia lik kg ari tu....kebetulan kt market ada gak...tp aku x pernah beli...tp ari ni aku beli...dan coba masak guna kuah tu...mak oiiiiiiiiiiii cam makan kt permatang pauh lak[yg terglamaor kt permtng pauh tu]....terperasan lak no.....sedap sangat.......tp x bapa basah la....mungkin aku buh kuah tu ckit kot...x pa len kali wat buh banyak ckit no....ha kt bawah aku ada letak gambaq botoi kuah tu.....sesapa yg pernah nengok .....tp x pernah beli tu...cepat2 beli...x rogi wooooooooooooooooooo.....................ok lah layan je ...........................

zooommmmmmmm ckit.....heheheh

8 comments:

Watierman said...

Salam Ieta...wah..bungkuih tikarq bantai Cha ko teow Permatang pauh la macam ni...dah la masak sendiri...siap promote lak dah...suruh org lain beli kuah sama...Sian depa nak bela anak bini cam mana???Haha...Tak nak buka cawangan kat Simpang Empat ke???

CikMin said...

ieta...nak kirim beli kicap tu boleh..barang 2-3 botoi...cek lapaq la tgk kuey teow hang ni ieta oiii...

PUTERA2PUTERI said...

salam akak..........
ok la tu akak..kan pa klu x abaq org x tau yg kuah tu sedap...hehehehe cam ieta la...kuah tu lm dah ...tp ni br beli dan coba...kan dah lm rogi...tu yg terpromot tu...hihihi..ha cadang2 tu buka kt simpg 4 la nnti...tunggu no..

PUTERA2PUTERI said...

salam cikmin....
la mai la masuk ..kita makan dulu...tp kn tunggu sat la no...nk goreng len...yg tu dah abis...ok tunggu 2@3 ari gi sampai depan pintu no......

azlina said...

salam ieta akk ada sebotol kicap tu mmgs edap bila buat goreng mee,kueh teow dan dll//

reen said...

kak..my pebret sy gak ni..
tapaukn sy 2 bungkus ye..udang nk lbih..hik3..

PUTERA2PUTERI said...

salam akak..........
ya betoi tu...nk masak sayoq pun boleh gak kan..hehehehe

PUTERA2PUTERI said...

salam reen...
wokeh siap...mau antaq ka adik manisssssssssss atau sendiri mau angkat...hihihihihih