klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, November 20, 2009

jom pekena pulut+nyoq+ikan kering...........

selamat pagi semua kawan2...........
wah ari ni kita pekena pulut nyoq lak no.....korang pernah makan x ni??????tp klu belah UTARA sinun dah biasa kan...nak2 lak umah org kenduri.......ha dulu la...kt kg aku klu umah ada kenduri kawein....menu wajib tuk bekpes adalah pulut+nyoq+ikan kering dan kawan baiknya...ayaq kopi o panassssssssss......terangkat wooooo...........tp la ni dah kureng la....mungkin pas makan pulut ...org dah x leh wat keje kot!!!!!!ya la mesti ngantok punya kan.......tp la ni klu kt umah kenduri nasi lemak,nsi goreng dan sewaktu denganya.....pulut nyoq ni dah jarang2 sangat la nmpak.....zaman dah berubah,,,jd selera pun turut berubah kan......TP BUKAN BG AKU TAU......aku tetap suka tau.........tp ari ni sesapa yg x pernah makan@nengok@rasa ha leh la coba.....hehehehe coba jangan x coba.......jemput la masuk....kita pekena sama2.....moh cepat kang abissssssss jangan nyesal lak no.......



10 comments:

E-na Zarina said...

Lapor ni...E-na suke sgt ni...ambik je ye yang sepinggan ni...tq he he

K.Nor said...

ieta.. k.nor sukaaaaaaa sgt dgn pulut nyior ni.. tambah lak ada ikan kering/masin.. pastu pekena dgn air kopi kaw.. ermmmm.... chedapnyer..

Pn Kartini said...

Salam..:):)
Ingat dulu2..suka sgt makan pulut nyior + ikn kering yg mak buat..:):)

indahhouse said...

Salam kak ieta,
saya suka, saya suka! mama ngan abah saya slalu buat pulut ni, makan ngan ikan masin cencaru. ngan kelapa parut. hihi. terliur dah

Sheila said...

salam sdp nya lama gak x pekena pulut ni biasa kalau balik kelantan kg. hubby selalu mkn ni heeheee....

LyanaSyaZam said...

salam ada lg x...lyana pun nk gak lama tak mkn pulut boh nyiok ni...peberet tu..

Syuhada Kamal said...

sedapnye kak ieta, lagi2 musim hujan ni..terliur tgk..hehe

PUTERA2PUTERI said...

salam E-NA.....
la suke gak ke...ok ambik je la...lgpun yg tu memang tok tetamu je....

PUTERA2PUTERI said...

salam kak nor...
betoi tu akak kena lak time ujan tongak lobat....fuhh sedap no...


salam pn kartint....
la la ni nk makan je kn la wat sendiri kan....tp x leh la lawan ayaq tangan mak kan....

salam nurindah....
la suke gak ke....ok ambik je yg tu...nnti akak bubuh lg...cukup x tu...

salam shiela....
oooo org kel;antan pung suke makan gak ke....ok la tu....

salam lyana....
ada lg ckit...tp cukup la tuk lyana....peberet ieta gak tu....

salam syuhada....
memang sodap no pekena ngan ayaq kopi kaw lak tu.....hehehe..nk rasa ambik je yg tu...

eynda said...

Sedapnyer....eynda selalu buat pulut makan dgn sambal tumis ikan talang kering :-D