klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, November 3, 2009

mee hailam tuk bekpes...adusssssssss

salam dan selamat pagi semua......
wah ni dah terlebih rajin lak ni...alhamdulilah la no......pepagi lg aku dah bermersa ngan puyok kt dapoq dah.....ha ni lah hasilnya yg x seberapa tu..mee hailam ala2 simple...heheheheh ok ke nama tu....padan la ngan mee tu kan........memula tu aku dok plan nk goreng mee basah je pg ni...tetiba dapat oder dari boss nk makan mee hailam lak.....ok gak tu...tp tu la..pepagi dah berkuah no.....sure tengahari nnti kembang penuh perut kan.......sesapa yg nk rasa tu ...masuk la cepat....ingat sapa cepat dia dapat ...heheheheh...layan je lah no....

8 comments:

Watierman said...

Nak..nak ...nak juga...ada lauk pauk yang banyak...I like!!!!

indahhouse said...

Salam kak eita,
Nak join skali? rajin sesungguh kak ieta. takpe, permintaan hubby tersayang tuh. besar pahala...hehehe

allkmurni said...

macam2 ada tuu...tak leh thn nihh...mintk ckit...heheh

Kamsiah said...

selera kita sama la..suka yg simple ja..

PUTERA2PUTERI said...

akak....
ok tunggu sat gi ieta antaq no....ieta pun suka laukpauk yg banyak gak....heheheeh br sodap kan

PUTERA2PUTERI said...

salam indah..........
meh la ...jemput la duduk....insyaalah....

PUTERA2PUTERI said...

nk gak ke....tp masuk la dulu...ooppp nk tapau ke...heheheh mana2 pun boleh la....

PUTERA2PUTERI said...

oooo kra kita ni seselera la no.....yg simple tu je yg pandai masak...meh makan..