klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, November 19, 2009

PU3 AYU ku yg x berapa nk ayu kan......

salam semua......
ha tu dia percubaan ku yg pertama....amacam ok x?????heheheh ok la no...ya la dah nama pun percubaan kan....msti la terkureng la ckit kan.....pa pun aku berbangga sesangat coz yg ni pun hasil dari kerja keras jari jemariku lg...........resepi ni aku ambik kt myr[kak ita aka rositam]makaceh ye akak.......
aku wat separuh je..... dapat banyak gak la...kira leh la makan sepuas2nya......tp tu la masa nk beli nyoq td lp nk abaq yg putih saja.....lik mai je...la tercampoq ngan itam sekali la.....mmmmm lantak la...bukan nk jual pun...nk makan anak beranak je.....
sesapa yg nk coba tu jemput la masuk.......menu ari ni mee hailam dan ayam masak sambal je........tp x yah wat N3 lah no...........korang bayangkan lah sendiri no..heheheheehhe

to kak watie.............................
jutaan terima kasih yg x terhingga kepada akak......ieta sukeeeeeeeeeee sangat la.....
sedang asyik dok masak tetiba pon..pon..pon....aku wat x tau je la...mana la tau kot umah org len kot.....dok sat boss masuk dengan bungkusan hadiah.....aku pun p nengok barang apa......alhamdulilah kak watie yg antaq.....oooo upa2nya kad raya yg dimaksudkan tu yg ni la.......eeeeeeeeeeeee seronok sangat la.....pa lg aku pun terus rebus teloq...heheheh keciwi la katakan......pas masak je cepat2 aku buh lam acuan tu......ok dah siap cantik sangat.....tp masa mana baby mai ambik makan pun aku x tau.....nengok2 la dah terbelah 2.....alamak.....mmm nmpaknya x leh la n tunjuk kt cni.....x pa len kali aku wat len no.....



11 comments:

LyanaSyaZam said...

amboi ayunyer pu3 ayu tu..rajin no...lyana bila
nak buat pun x tau..ngeee...

Sheila said...

salam hai wah rajin nya dia betambah ayu lah...lama dah x mkn kuih ni...adelg ke bak mai sebiji dua

Jieda said...

tak kisah la ayu ke tak..yang penting bila masuk mulut rasanya sedap hehehe

E-na Zarina said...

Nak 10 ketui...brpa kupang? hi hi hi

Watierman said...

Hai bertambah rajin bersilat kat dapurq la Adik Akak sorang ni..jgn lupa ajak kembarq sama...dok jaga kebun memanjang...hihi!

PUTERA2PUTERI said...

AYU KE.....HA BILA NK WAT...ACUAN TU X KAN NK WAT PERHIASAN JE KOT.HEHEHEHEH

PUTERA2PUTERI said...

SALAM SHEILA....
LA LM X MAKAN JE..HA AMBIK LEBIH PUN X PA....

PUTERA2PUTERI said...

SALAM JIEDA....
BETOI TU...RASA MSTI NO1 KAN..RUPA NO2 PUN OK GAK KAN......

PUTERA2PUTERI said...

HAI E-NA.....
LA NK 10 KETOI KA....SEBIJIK 2 KUPANG...JD DARAB SENDIRI LAH NO.....

PUTERA2PUTERI said...

SALAM KAK WATIE....
NK WAT CAM NA AKAK..KN LA BERSILAT...KLU X LUPA LAK BUNGA2 SILAT TU....HA DAH AJAK LA KEMBAQ IETA TU...TP TU LA.DEPA SEFAMILY LA CBOK CKIT LA....NK MENUAI DAH KOT...PAS NI LEH LA KITA BODEK2 KOT2 DAPAT FREE KAN....

indahhouse said...

salam kak ieta,
comeinya...itu bekas puding ke kak?