klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, August 14, 2009

BUTIR NANGKA & ASAM PEDAS IKAN KEMBUNG WITH BERENDI......


salam.....
selamat berhari jumaat yg cerah & ceria....wah....ari ni kt tempat aku cuaca syukur alhamdulilah.....cerah secerahnya......ok lah aku nk cite sai butir nangka tu.....yg sebenaq nya butir nangka tu aku wat kemarin.....tp semlm lp nk tempek lak....bizi pa tah......kemarin cuaca basah[ujan la tu]..leh kata kemarin windu sangat nk nengok matahari.....oleh kerana cuaca sejuk perut pun mintak macam2 la.....tu yg aku wat butir nangka tu.....sedap sangat.....tp korang jangan la terkezut lak nengok butir2 nangka aku tu....yg kecik2 tu memula aku wat....[mood tngah rajin la..]pas tu yg besau2 tu....dekat2 nk abis dah....jd nk bg cepat abis tu yg jd besau2 tu.........[ha mood M mai dahhhhh....]hehehehe....
ari ni....
menu tok lunch lak...asam pedas ikan kembung bersama berendi,ank ikan gelama kering goreng dan ayam masak merah......ari ni pepagi lg boss dah oder ikan kering tu[oder kt aku la....].....sedap katanya....ha mmg sedap sangat.....asyik dok makan ikan segar je ...pa kata sesekali pekena ikan kering lak.....mau abis sepuyok nasi pun x sedaq.......heheheh......jom
makan....oppp pic ayam x yah le coz dah ada kan.......


Photobucket
***ikan gelama kering goreng....fuhhhh sedap wooooo[sesaja la aku nk gak expose ikan kering ni....
Photobucket
***asam pedas ikan kembung bersama berendi...ha yg ni peberet aku ngan boss

2 comments:

blogresipi said...

Kite musim ikan kering gak la ni... sedap la makan ngan nasik putih.. kalo mkn ngan pulut laaagiiii sedap..hehehe

PUTERA2PUTERI said...

ha betoi tu ijan...kalu pekena ngan pulut & nyoq ...alamak apa nk di kata....hehehehe