klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, August 7, 2009

H1N1 SEMAKIN MENGGANAS.....

salam suma.....salam ceria di pagi jumaat yg dingin dan angin yg sepoi2 bahasa......CEWAHHHH.....ayat mau power...hehehe..power bagai.......ari ni aku nk mula dengan pembunuh yg sedang mengganas kt malaysia ni.....pembunuh ni dia x dak belas kasihan dan x kira umoq.bangsa.kecik @ besaq...suma dia sapu......aku rasa sama kejam ngan zaman penjajahan dulu.....[AGAK2 JE]....ya la menurut org2 yg telah mengalami zaman penjajahan ngan H1N1 ni sama je.....dulu silap ckit ...BAMMM..TEMBAK terus.....la ni pun sama gak ....silap je dah pergi manyahut seruan ILLAHI....tp yg paling sedih bebudak yg x tau apa itu H1N1 pun kena gak....masyaallah......kesianya....aku dapat tau kt sek tempat abg long dok cedok ilmu pun ada gak yg dah kena kuarintin......tp aku ada tanya abg long ...cikgu ada abaq apa2 x sai H1N1 ni...ya la kn gak tanya dia apa yg dia paham sai H1N1 ni.....ni org sebut ...dia pun ikut....bila tanya apa tu ``H1N1``ha nganga..x tau.......sekbek la dia paham ckit sai tu....aku selalu pesan klu nk makan basuh tangan tu garu2 sama br leh makan.....tu yg kita nmpak...kalo kt sek cam na!!!!!!!adusssss.....aku hanya mampu berdoa semoga ank2 aku & juga family aku...dijauhkan dari segala penyakit yg merbahaya ni......AMIN......

No comments: