klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, August 11, 2009

WINDU LAAAA...HEHEHEH

Miss You Myspace Comments


salam suma...alamak windu la.....br 2 ari aku x jengok kengkawan suma....windu gila ni.......sowi la no PC kt umah aku terkena virusH1N1[wallahualam]...cian kt pc tu....lgpun lm dah hmpir 5thn dah dok berkhidmat kt family aku........sok boss nk wak p klinik ......kot2 ada ubat yg leh bg kt pc tu...sekbek la ada gak mmber boss yg bg pinjam@ wat harta terus....klu x lmbt lg nmpaknya br aku leh OL......heheheheh alamak terlebih sudah........cukup la aku cite sai pc tu.......ok aku nk cite sai xtvt aku masa pc down.......x de yg menarik pun la...tp aku ttp nk gak nempek kt cni......ya allah punya la boring.....sekbek la ada majalah yg aku pinjam masa aku gi umah adik aku ari tu...klu x bertambah...tabah...tambah boring la .......ok lah...tp la ni aku dah ceria seceria nyaaaaaaaa...aku leh la gi nengok umah kengkawan yg dekat mahupun jauh.....bak kata org....JAUH DIMATA TP DEKAT DIHATI.......

No comments: