klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, August 12, 2009

PENGHARGAAN KEPADA SEMUA TETAMU.....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

SALAM SEMUA.....IETA NK UCAPKAN BEBANYAK TERIMA KASIH KEPADA SEMUA TETAMU YG SUDI MENYAMBUT HULURAN SALAM PERKENALAN DARI ....IETA YG JAUH NI.....SEBAGAI TANDA INGATAN IETA PADA SEMUA SUDIKAN LAH AMBIK SEJAMBAK BUNGA TU SEBAGAI TANDA PERSAHABATAN KITA...SEMOGA SILATURAHIM KITA AKAN BERTERUSAN HINGGA KE AKHIR HAYAT..AMIN YARABBALALAMIN........

PS:::ambik la tempek kt umah masing2.....[sori la no coz semua bunga2 je...ieta ni mmg minat sangat ngan bunga2 ni...tu pun ckit je ieta nempek kt cni...klu ikut nk nempek semua jenis2 bunga......terpulang la kt korang nk yg mana ambik la.....oh ya tiada paksaan tau...apa yg penting iklasssss]


IKLAS DARIKU YG JAUH DIMATA TP DEKAT DIHATI
~IETA~

6 comments:

~Atie+Farid~ said...

kak ieta....thankssssssss

nnt atie tanam bunga2 akak ni ye....time kasih tau...cantekkkk munge2 ni...

lebiu kak...

blogresipi said...

Salam Kak Ieta... kite dah amek munge2 yg cantek2 tue... dah siap dok atas meja umah kite dah... meriah sesuai nak raya nie dah ade munge.hehehe... tenkiu again! kite letak kat bhgn CANDIES tau.. :)

PUTERA2PUTERI said...

salam atie& ijan...sama-sama...dan tima kasih gak tok u all berdua coz sudi mai ambik munge tu....

HaSue said...

salam kak ieta..sue dtg pakai spek itam pilih bunga nih..nak yg tu ngan yg tuuu...yg tu nak gak tp segan nak amik sumer skali sue amik 2 jelah ye kak..heee...

Mekasih banyak2 bagi bunga kat sue..best2..

umi_e said...

salam... terima kasih ya ieta... banyak sungguh bunga yang diberikan...

PUTERA2PUTERI said...

salam hasue & kak e.....sama_sama lah kita berkasih2 no...hehehehh..bunga je la yg mampu ieta bg tanda persahabatan kita....tima kasih gak coz sudi mai ambik bunga tu.....