klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, August 23, 2009

JUADAH BERBUKA HARI KE2 RAMADHAN...

salam semua....ari ni hari ke2 kita semua berpuasa....ari ni menu berbuka yg simple2 je lah....pic ni pun boss yg ambik....menu berbuka x sat....ayam kicap berrempah...sambal tumis sutun,sup sayOq bersama suq un dan ikan kembong bakaq bersama ayaq asam.......ari ni kuih x dah la pulak....



IKAN KEMBUNG BAKAQ BERSAMA AYAQ ASAM....YG NI BELI...ABG LONG LA TERINGAIN NK MAKANSUP SAYOQ BERSAMA SUQ UN.....ABG NGAH CUKUP SUKA KLU ADA SUQ UN NI...


AYAM KICAP BERREMPAH....



SAMBAL TUMIS SUTUN....

3 comments:

ijayuji said...

Salam kak ieta!! sian kita kena bg komen tersembunyi nihh hihihi..cbox akak tak nmpk!!! yg pasti sedap2 lauk buke akak tu!! suke yg simple mcm niii sbb tu kita tak suke buat simple ni makan keja nak tambah nask jerrr!! :D hihihi

blogresipi said...

Banyak nye lauk... sutun kite suke...ikan bakar kite suka.. sayur suuh pon kite suke... ayam berempah pon suke..hehehe... semua suke!!! nak bukak pose skali!!! heheh

PUTERA2PUTERI said...

salam ika dan ija....
la ciannya no....x tau la pulak akak cbox tu x ok....tersembunyi pun x pa akak nampak gak la...amboi ijan suma suke ke...heheheh