klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, August 5, 2009

cucuq yg simple mample je....

salam....ari ni ujan turun awai ...koi 6.15 am....punya la lebat.....ha ari ni pepagi lg aku dah ngadap pc...ha nk balas dendam semalam la.....dah la semalam besday my boss...aku dok nulis nk tempek kt blog la....tetiba je luppppp...terpadam...ha nape lak ni.....boss nengok je ..mmm kn antaq workshop ni......hampehhhh toi....aku dok tengah bersemangat ni ...tetiba rosak lak......alamak x kan terkena virus H1N1 kot....nampaknya terpaksa la bohlilin......[beli lain daaa].....tp pg ni bila boss lik keje je.....dia cuba la belek2 kot leh wat sendiri.........alhamdulilah ok jugak.....kalu x mau 4@5 ari gak la br nk siap.........ari ni aku bekpes cucuq jagung dan ayaq teh berperisa lychee with rose....oppp cucuq jagung aku ni x cantik dipandang tp sedap dimakan.....ya la kt umah aku ni klu wat bubuh cabai dan daun kucai ka... x makan dah la ank2 aku nnti.......jd aku wat yg simple je....br la laku ckit.....ok lah aku nk gi market sat.....nnti kita sambung di masa lunch nnti.....

ti
****cucuq jagung yg x cantik dipandang...tp sedap dimakan......

2 comments:

Anonymous said...

Cucur jagung sedap juge... manis2 lemak... kalo sepinggan tu kejap jer ngadap dah abess..hehe

~~**ieta azri**~~ said...

ha betoi tu....kalo makan dok nengok tv sedaq2 dah lincin....