klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, August 12, 2009

jom makan mee kuah....

Photobucket
salam.....tima kasih yg x terhingga kepada yg sudi mengambil bunga penghargaan dr ieta....semoga persahabatan kita bertambah erat lg...amin.....

ha ari aku masak mee kuah.....ooppp nasi masak gk la.....gulai ikan kering ngan terung bulat dan ayam kicap......tp...sowi la no pic gulai ngan ayam dah tinggal kuah daaaaaa....gulai tu atas permintaan abg long la....pg td sebelom gi kolah...siap pesan...ibu masak gulai ikan yg kecik2 tu.....ikan kecik2 tu ikan talang la...aku potong kuib.....senang nk goreng@ masak......mula tu nk bubuh nenas...tp abis..jd terung pon sodap gak no......ok mee kuah lak....memula tu aku nk wat mee rebus muar la.....tp ubi keledek x dak lak ......nk gi market pasai nk bl ubi je...x padan lak....jd aku nunggu lori ikan je lah.....mee& sayoq2 siap suma dah..tinggai nk wat kuah je.....tetiba ubi kt lori ikan tu pun abis gak....alamak.....last2 jd mee kuah je lah.......meekuah pun mee kuah laaaaa...layan je lah...........

4 comments:

blogresipi said...

Mee kuah pon syiok ape kak... nak tanya, yg setompok kat tepi tuh daging ke? hehehe

PUTERA2PUTERI said...

aaha daging la ijan..nape nmpak cam kain buruk kan...hehehee..akak pun pas publish je bl nengok lik...la dah macam kain buruk je....lantak je lah......daging rebus...tu yg rona cam tu......hehehehehe

cahayachenta said...

sedapnyaaaaaaaa...........minta semangkuk boleh...

PUTERA2PUTERI said...

alah cahayachenta ambik je lah yg dok ada tu....jng la malu2 lak.....