klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, August 20, 2009

laksa lagi...layan je lah.....

mari...mari...mari..laksa...laksa lagi la......alamak dah ptng br berkesempatan nk nenpek menu lunch td....maklomlah kt umah ramai[5 org je...ramai ke]....ari ni kami ank beranak makan laksa je lah....nasi 2@3 ari ni x bapa nk lalu la....so yg ni je lah boleh menambat selera ckit....oleh kerana ikan duduk lm dah lam esbox tu...nk masak pun...dah x sedap..nk buang sayang lak....ikan la ni tengah mahal gila.....boss kata wat laksa je lah....aku on je la....wapun br je baik demam.....selalu aku bubuh siap2 laksa dan kuah....kira terus ngap je lah......ari ni len ckit no...kira layan diri....meh la makan....ha nk makan...makan puas2....kang dah posa....dok teliuq je lah...heheheheh


******agak2 tu cukup x ni....x pa banyak lg kt dapoq.....

******laksa kedah la......laksa yg simple mample je....

3 comments:

reen said...

alahai kecur dh ni..
my pebret ni...lama dh x wt ni..
klu sy wt msti tmbh smbl blacan..kmstian tu..xde..x power la..kuah still sama..:D

blogresipi said...

Alahai laksa pulak... sedapnye!!! selamat berpuasa akak sekeluarga :)

PUTERA2PUTERI said...

salam reen& ijan.....
oooo suke ga ke...sama la kita....klu laksa x tahan wooooo..