klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, August 3, 2009

TOMYAM CAMPOQ....

SALAM.....jom pakat2 mai makan tomyam campoq.....ari ni keje senang je..hehehehhe...ya la aku wat tomyam campoq je...main campak2 je...ha dah jd tomyam....kan senang....yg tu je lah yg ada lam esbox aku....lgpun lauk kemarin ada lg...coz semalam x de sapa pun yg makan nasi...jd wat pe masak banyak2 kan...kang jd habuan tong sampah lak...dah membazir.....ari ni keje umah awai2 lg aku dah settle...kan pa nk ngadap pc le..heheeh teruknya aku ni.....ari ni aku malas nk berceloteh panjang2 la..jd korang layan la tomyam campq tu no....

Photobucket

2 comments:

Jieda said...

Nyumm..nyum..balik ni nak beli kuetiow tomyam lepas tengok tomyam ieta ni hehehe

PUTERA2PUTERI said...

amboi jieda pong suka kuetiow tomyam gak no....cepat2 gi beli kang kedai tutup kan susah......