klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, August 24, 2009

JUADAH BERBUKA HARI KE3 RAMADHAN....

salam semua.....
wah ari ni hari ke3 kita semua berpuasa..alhamdulilah sempurna sudah.....ari ni juadah berbuka yg simple2 je...menu tuk ari ni ialah....ayam bakaq bersama ayaq asam....dan ayam oat yg ranggup...ayam oat tu ari pa tah aku nengok apa2 je kt tv3..amy mastura wat...senang je...nampak sedap je...tp amy mastura wat bersama sos lemon....aku x dak lemon..,..jd aku wat makan ngan mayonis dan sos...mmm memang ranggup.....ok lah tu len kali leh wat lg la....coz kt umah aku ayam kalu bahagian dada x berapa nk laku.....jd klu wat ayam oat ranggup laku gak la.....korang layan je lah pic dibawah ni no......
AYAM BAKAQ BERSAMA AYAQ ASAM.......ayam ni dah jd peberet kami ank beranak dah....
AYAQ ASAM PUN DAH TINGGAL SAKI BAKI JE...TD LUPA NK AMBIK PIC.....
AYAM OAT RANGGUP MAKAN BERSAMA MAYONIS BERSOS........

2 comments:

ijayuji said...

Salam kak ieta!! salam malam!! nak titun jap gi nii hihihi.. eh? sama mcm kat umah ni dada2 kureeengg laku ehehe.... yg laki adalah bhgn yg byk tulang!! :D

PUTERA2PUTERI said...

salam ika....
ya ka sama lak no...tu la klu beli ayam tu.tang bahagian dada selalu simpan tuk wak goreng_gorengan...macam meeke bihun ke..klu masak pakai dok tergolek kt ctu je lah....